ابراهیم کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به خدمات این جمعیت در هفته بهداشت، تصریح کرد: در این هفته همچنین برای 250 نفر خدماتی مانند تست قند خون و فشار خون به طور رایگان ارائه شد.
وی یادآور شد: این خدمات توسط کاروان های سلامت به 72 نفر در یکی از روستاهای شهرستان ارائه و علاوه بر این برای دانش آموزان این روستا طریقه اطفای حریق آموزش داده شد.
کاظمی با اشاره به توزیع بروشورهای آموزشی، افزود: به مناسبت هفته بهداشت، به 10 خانواده نیازمند روستایی نیز اقلام غذایی مانند روغن، برنج و شوینده اهدا شد.
وی تاکید کرد: برای اعضای جمعیت هلال احمر و داوطلبان جوان، کارگاه ها و کلاس های آموزشی پیشگیری از بیماری و نیز کارگاه آموزشی سلامت روان برگزار شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر همچنین در زمینه احتمال سرریز شدن سد کینه ورس به دلیل شدت بارندگی ها، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر آمادگی های لازم برای مواقع ضروری و اضطراری را دارد.
وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر ابهر آمادگی لازم برای اعزام نیرو به شهرستان خدابنده و امدادرسانی به سیل زدگان این شهرستان را دارد که تاکنون نیاز به گروه های امدادی اعلام نشده است.
6085/7324
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.