علی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تجهیزات مورد نیاز اورژانس بیمارستان امید ابهر خریداری شده که با اتمام ساخت فضای فیزیکی این بخش خدمات بهتری به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.
وی اظهار کرد: فضای کوچک اورژانس این بیمارستان موجب شده بود، خدمات به بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به دلیل کثرت بالای مراجعه کنندگان از دیگر شهرهای استان مانند خرمدره و قیدار با دشواری انجام شود.
محمدی افزود: بر این اساس طی سال گذشته با پیگیری های انجام شده اعتبار لازم برای توسعه بخش اورژانس بیمارستان امید ابهر اخذ و پس از مدتی نیز با حضور مسئولان استان کلنگ زنی شد.
وی بیان کرد: اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 250 میلیون ریال برای طرح هتلینگ بیمارستان امید ابهر اختصاص یافته است و ازجمله طرح های ملی و از محوری ترین برنامه های این سازمان به شمار می رود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: 13 تخت به تعداد تخت های قبلی اورژانس بیمارستان امید ابهر اضافه می شود و تعداد تخت های آن در مجموع به 17 تخت افزایش می یابد.
وی اظهار کرد: امسال در صورت تخصیص اعتبار و اخذ مجوزهای لازم، تعداد تخت های این بیمارستان به 100 تخت افزایش خواهد یافت و تحقق این مهم خدمات رسانی به مراجعه کنندگان و بیماران را بیش از گذشته تسهیل می کند.
محمدی خاطرنشان کرد: سال گذشته یک دستگاه آمبولانس مجهز برای ارائه خدمات مورد نیاز این بیمارستان خریداری شد که نبود آن، مشکلاتی را ایجاد کرده بود.
به گزارش ایرنا، بیمارستان امید ابهر یک بیمارستان عمومی وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان در جنوب غربی شهر ابهر در زمینی به مساحت 95 هزار مترمربع احداث شده است.
زیر بنای کلی این بیمارستان حدود هشت هزار و 350 مترمربع است که حدود چهار هزار و 300 مترمربع آن، ساختمان های اصلی و مابقی مربوط به ساختمان های جانبی است که با 50 تخت مصوب و فعال، فعالیت رسمی خود را از تیر سال 83 آغاز کرده است.
این بیمارستان اغلب بخش های بستری زنان و مردان و سرپایی را دارد و به بیماران و مراجعه کنندگان خدمات لازم را ارائه می کند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.