سونا صرفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به این استان از عصر روز گذشته بارش هایی در نقاط مختلف به وقوع پیوست که این وضعیت همچنان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: بیشترین میزان بارندگی ها طی روز گذشته در مناطق غربی این استان، دندی و خدابنده گزارش شد که وقوع سیل در این مناطق را به دنبال داشت.
صرفی افزود: بر این اساس و با توجه به تداوم بارش ها امروز /شنبه/ نیز بیشترین بارش ها در مناطق جنوب غربی (خرمدره و ابهر) پیش بینی شده و احتمال وقوع سیل در این مناطق نیز وجود دارد.
وی بیان کرد: وضعیت جوی امروز /شنبه/ استان ابری و با بارش های رگباری، گاهی رعد و برق و به طور موقت با وزش باد همراه است که از روز یکشنبه از میزان بارندگی ها کاسته می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: بارش ها طی روز دوشنبه به طور موقت قطع می شود که با ورود یک سامانه جدید از روز سه شنبه بارش ها در این استان دوباره آغاز می شود.
وی اظهار کرد: با توجه به بارندگی های امروز در این استان احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها، رودخانه ها و وقوع تگرگ پیش بینی شده و لذا کشاورزان در این ارتباط و برای کاهش خسارات احتمالی اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.
صرفی،خنک ترین و گرم ترین ایستگاه و شهر این استان طی 24 ساعت گذشته را خیرآباد با 6 درجه بالای صفر و گرماب با 20 درجه بالای صفر ذکر کرد و گفت: دمای فعلی شهر زنجان 11 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2درجه افزایش نشان می دهد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.