جواد یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر سیلی که جاری می شود حداقل خسارت آن پرکردن دهنه پل ها و تخریب شانه جاده ها و آب شستگی کف پل ها می شود.
وی تاکید کرد: سیل شامگاه جمعه به یک جاده اصلی و چهار جاده روستایی در شهرستان ماهنشان و پنج جاده روستایی در شهرستان خدابنده خسارت وارد کرد.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر ستاد بحران این استان در شهرستان خدابنده در حال بازدید از مناطق سیل زده است که خسارت های وارد شده برآورد و اعلام خواهد شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماهنشان نیز در ادامه افزود: سیل در این شهرستان موجب مسدود شدن آبروها و تخریب شانه جاده ها شده است.
سید جلال خلیلی اظهارکرد: جاده خائینک، انگوران، اکیز قشلاق و برون قشلاق از روستاهایی است که جاده های آنها بر اثر سیل خسارت دیده است.
وی یادآورشد: هم اکنون میزان خسارت وارد شده به راه های روستایی شهرستان ماهنشان در حال بررسی است که طی روز جاری/شنبه/ اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، سیل شامگاه جمعه در شهرستان های ماهنشان و خدابنده موجب آبگرفتگی بیش از 150 منزل مسکونی و خسارت به باغ ها و زمین های زراعی کشاورزان و احشام آنها در این 2 شهرستان شد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.