ناصر پورعلی فرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در زنجان افزود: نظارت بر امور باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام توسط اداره کل ورزش و وجوانان، زیر نظر اداره نظارت بر امور باشگاه ها و با هماهنگی های لازم انجام می شود.
وی اظهار کرد: بر این اساس فعالیت باشگاه ها رصد می شود و درصورت تخلف، تذکر داده شده و در صورت بی توجهی پلمپ می شود و اگر مربی نیز خطا کرده باشد، در کمیته انضباطی با وی برخورد می شود.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: طی سال گذشته در استان تهران 360 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام به دلیل تخلفات رخ داده، پلمپ شدند و در سطح کشور نیز گزارش ها به کمیسیون ماده پنج اداره های ورزش و جوانان ارسال می شود.
وی با اشاره به 2 مورد گزارش در ارتباط با حضور غیرقانونی بانوان در مسابقات خارج از کشور نیز گفت: بر این اساس با این موارد برخوردهای قانونی از طرف فدراسیون، دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه انجام گرفت.
علی فرد افزود: این افراد از سوی فدراسیون اعزام نشده بودند تا محرومیتی برای آنها از طرف کمیته انضباطی اعمال شود و قوه قضائیه وارد این موضوع شد و با احضار این افراد تعهدات لازم از آنها اخذ شد.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ادامه داد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته این فدراسیون طی سال گذشته نسبت به سال ما قبل آن 45 هزار نفر رشد داشته و هم اکنون این تعداد به 200 هزار نفر رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته ورزشکاران این فدراسیون 25 اردیبهشت امسال برای شرکت در مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی آسیا که در مغولستان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
علی فرد افزود: علاوه بر آن ورزشکاران برتر نیز آبان امسال به مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا برگزار اعزام می شوند.
به گفته وی تورنمنت المللی الماس خلیج فارس نیز دهه سوم مهر امسال به میزبانی ایران برگزار می شود.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.