به گزارش ایرنا سعید ناصری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جشنواره فرهنگی و هنری نماز ایثارگران و شهدای استان زنجان در بخش ها و رشته های مختلف شعر، داستان و داستانک، خاطره، وصیت نامه، عکس، فیلم کوتاه، وبلاگ نویسی و راه اندازی شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 15 شهریور سال جاری در قالب های اعلام شده به دبیرخانه جشنواره به نشانی زنجان، میدان قائم، ساختمان سابق نهضت سواد آموزی ستاد اقامه نماز استان و یا از طریق پست الکترونیکی zn.namaz@chmail.ir ارسال کنند.
ناصری افزود: آیین اختتامیه جشنواره، اوایل مهر امسال مصادف با هفته دفاع مقدس سال جاری برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز ایثارگران و شهدای استان را بهره مندی از تراوشات قلمی و آثار هنری در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز برشمرد و اظهار کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این جشنواره می توانند به سایت اینترنتی http://zanjan.namaz.ir مراجعه کنند.
علی کاظمی،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز به ضرورت و اهمیت برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز ایثارگران و شهدا اشاره کرد و گفت: چنانکه در وصیت هامه های شهدا که به مثابه نقشه عملیاتی برای ما هستند، نیز می بینیم، آنان همواره به اقامه نماز تاکید داشتند.
حمید دهقانی، جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان نیز در این نشست خبری بر لزوم جمع آوری و چاپ خاطرات رزمندگان و ایثارگران پیرامون نماز در جبهه اشاره کرد و گفت: بدون تردید یکی از عوامل پیروزی در دفاع مقدس، روحیه معنوی بالای رزمندگان بود.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.