مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان زنجان، سلامت جانبازان را از جمله الویت‌های بنیاد برشمرد و گفت: در خصوص اشتغال فرزندان جانبازان به تعداد 1500 نفز در تخصص های مختلف متقاضی کار داریم.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان زنجان امروز پنج شنبه ( 7اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان زنجان الگویی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: یکی از برنامه های سالجاری برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان استان زنجان خواهد بود.

کاظمی با بیان اینکه شهدا در وصایای خود به نماز و پشتیبانی ولایت فقیه تاکید داشتند، گفت: باید در راستای نماز در فرهنگ‌سازی موثر باشیم.

وی در ادامه با اشاره به هفته گرامیداشت جانباز در استان گفت: در این هفته با محوریت جانبازان برنامه های ویژه ای اجرا و از مقام جانبازان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان خبر از برگزاری مراسم جشن و برنامه هایی در رابطه با جانبازان صنوف مختلف داد و گفت: پایش سلامت جانبازان در این هفته انجام می گیرد.

وی استان زنجان را دارای بیش از 7هزار جانباز عنوان کرد و گفت: در استان زنجان 101 نفر جانباز 70 درصد داریم.

کاظمی با بیان اینکه یکی از تهدیدات سلامتی جانبازان افزایش سنی این افراد است، تصریح کرد: رسیدگی به مسائل جانبازان از جمله اولویت های این مجموعه است.

وی،  سلامت جانبازان را از جمله از اولویت‌های بنیاد برشمرد و گفت: در خصوص اشتغال فرزندان جانبازان به تعداد 1500 نفز در تخصص های مختلف متقاضی کار داریم.

کاظمی ، همچنین با بیان اینکه معوقه ای در حوزه خانواده های جانبازان نداریم،  یادآورشد: معوقات خانواده های شهدا هفته آینده واریز می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.