مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با ارایه گزارشی از عملکرد یک ساله اداره رسانه های آموزشی سازمان به خبرآنلاین گفت : سال گذشته تعداد ۱۹۰ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه ای تهیه و از شبکه استانی پخش شد که در مجموع ۳ هزار و ۸۰۰ دقیقه را شامل می شود.

سهیل نصرتی افزود: تهیه عکس ها و فیلم های آموزشی و ترویجی، تکثیر سی دی، فیلم و فلش، ارسال پیامک های ترویجی، نشریات ترویجی، بروشور، پوستر ، بنر، اطلاعیه فنی، کتاب و بروشور الکترونیکی از جمله روش هایی است که همه ساله برای اطلاع رسانی و ارتقای سطح آگاهی بهره برداران بخش کشاورزی استان زنجان در سطح گسترده به کار گرفته می شود.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از توزیع ۳ هزار و ۷۹۰ جلد نشریات ترویجی طی سال گذشته در بخش کشاورزی استان خبر داد و افزود: سال گذشته همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ جلد بروشور، یک هزار و ۵۰۰ برگ پوستر و بیش از ۴۵ بنر اطلاع رسانی کشاورزی در استان توزیع شده است.

وی با اشاره به ارسال ۴۱۰ هزار پیامک ترویجی به جامعه کشاورزی استان زنجان گفت: سال گذشته تولید و توزیع اطلاعیه فنی کشاورزی نیز در استان به ۵ هزار و ۵۰۰ برگ رسید.

نصرتی با اشاره به تهیه و توزیع ۵۱۰ جلد کتاب ترویجی در بخش کشاورزی استان زنجان بیان داشت: سال گذشته همچنین ۷۵ عنوان مواد نوشتاری و ۵ عنوان فیلم آموزشی از بخش کشاورزی استان در سامانه Agrilib.ir بارگذاری شده است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 630140
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.