محمد امینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش پراکنده باران در آزاد راه زنجان – قزوین و جاده ترانزیت زنجان – خرمدره – ابهر در جریان است.
وی یادآورشد: علاوه بر این شرایط در جاده های بیان شده، گردنه های بادامستان، ذاکر و خانچایی در گردنه های شمالی پوشیده از مه غلیظ است که رانندگان باید با احتیاط بیشتری تردد کنند.
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: به دلیل ماهیت شرایط جوی در فصل بهار و احتمال تغییر در پیش‌بینی وضعیت جوی و بارش پراکنده باران در سطح این استان، تردد در همه جاده ها با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه جریان دارد.
امینی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و خودروهای خود را مجهز به چراغ های مه شکن و وسایل گرمایشی خشک کنند.
وی یادآورشد: در زمان حاضر اکیپ های راهداری در 28 گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
امینی افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، 37 دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
7325/3001
خبرنگار : حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.