محمدرضا صائینی، معاون بهداشت و درمان علوم پزشکی استان زنجان به خبرآنلاین گفت:‌ این جشنواره برای اولین‌بار در سال ۸۹ کلید خورد و ۴۰ هنرمند با ارسال بیش از ۵۰۰ اثر در این جشنواره شرکت کردند. همچنین دومین دوره این جشنواره که به صورت ملی برگزار شد، هزار و ۹۱۰ اثر شرکت کردند که از این تعداد اثر ۶۳ عکس انتخاب و به نمایشگاه راه پیدا کرد.

دبیر جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان با اشاره به اینکه سومین دوره این مسابقه به صورت ملی با محوریت دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان برگزار شد، گفت: در این دوره ۵۴۹ هنرمند با ۴۰۱۲ اثر در قالب تک عکس و ۹۰ مجموعه شرکت کردند و پس از داوری، داوران ۷۴ عکس را انتخاب کردند تا به مجموعه جشنواره راه پیدا کند و ۵ اثر نیز برگزیده شدند. همچنین پنجمین دوره این مسابقات که به صورت بین‌المللی برگزار شد و بیش از سه‌ هزار هنرمند از ۷۶ کشور شرکت کردند و قریب به ۱۶ هزار اثر با موضوعات سلامت روان و بخش آزاد به دبیرخانه رسید و توسط داوران ایرانی و بین‌المللی ۱۰ اثر برگزیده و ۱۰۰ اثر به جشنواره و کتاب راه پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقات بین‌المللی جشنواره عکس سلامت روان ۵ اردیبهشت‌ماه امسال مصادف با مبعث پیامبر اکرم (ص) خواهد بود، گفت: در بخش اول این مراسم که در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار خواهد شد از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین در محل کارخانه کبریت سابق مراسم رونمایی از کتاب جشنواره و نمایشگاه عکس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدار از این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به مدت دو روز به کارخانه کبریت سابق مراجعه کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 627739
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.