مهدی ژاله چیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان آغار به کار دولت یازدهم تا پایان سال گذشته 300 هزار کارت هوشمند ملی در این استان صادر شد، که در مقایسه با سال های ما قبل آن افزایش نشان می دهد.
وی یادآور شد: در سال های 92،93 و 94 در مجموع 120 هزار فقره کارت هوشمند ملی در استان صادر شد و این در حالی است تنها در سال گذشته 180 هزار فقره این نوع کارت به متقاضیان صادر شد.
ژاله چیان افزود: بر این اساس می توان گفت، سال گذشته 2 برابر سال 94، کارت هوشمند ملی در این استان صادر شد و پیش بینی می شود این روند در سال جاری نیز رشد بیشتری داشته باشد.
وی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن 2 انتخابات مهم در کشور، تمامی کارت های هوشمند ملی که متقاضیان نسبت به درخواست آن اقدام کرده بودند، تا پایان اردیبهشت صادر خواهد شد.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: متقاضیان پس از دریافت پیامک اس ام اس مبنی بر آماده بودن کارت هوشمند ملی خود می توانند برای دریافت آن به محل اعلام شده مراجعه کند.
این مسئول خاطر نشان کرد: تمامی افراد بالای 15سال، واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند و دیگر افراد متقاضی نیز محدودیتی برای دریافت این کارت ندارند.
هم اکنون 36 مرکز ثبت نام کارت هوشمند ملی شامل 12 مرکز اداره ثبت احوال، 24 دفتر پیشخوان دولت الکترونیک و اداره های پست نسبت به صدور این کارت اقدام می کنند.
8068/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.