حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کاهش تدریجی دمای هوا از بعداز ظهر امروز /دوشنبه/ آغاز می شود و این روند تا پایان هفته ادامه دارد، به طوری که در شب سه شنبه تا صبح چهارشنبه و شب چهارشنبه تا صبح پنجشنبه سردترین ساعات اعلام شده خواهد بود.
وی یادآوری کرد: طبق گزارش اعلام شده در روزهای گذشته مبنی بر احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی این موضوع از سوی این قشر باید مورد توجه قرار بگیرد و اقدامات پیشگیرانه به هنگام را انجام دهند.
سلطانی افزود: وضعیت جوی امروز /دوشنبه/ این استان نیز ابری و با بارش های رگباری پیش بینی شده که از بعدازظهر همین روز بر شدت آن افزوده خواهد شد و با وزش باد نیز بین 40 تا 70 کیلومتر بر ساعت نیز همراه خواهد بود.
وی بیان کرد: بر این اساس بارش های رگباری در نقاط مختلف این استان یکنواخت نخواهد بود و علاوه بر آن احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها نیز وجود دارد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته خنک ترین و گرم ترین شهرهای این استان طی 24 ساعت گذشته، قیدار با 12 درجه و ماهنشان با 31 درجه بالای صفر گزارش شد و دمای فعلی شهر زنجان نیز 15 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه افزایش نشان می دهد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.