هدایت صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پارسال تعداد دو هزار و 248 طرح اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این استان ایجاد شد و در این ارتباط نیز نیز 6 هزار و 400 نفر از آموزش‌های مهارت‌آموزی لازم بهره‌مند شدند.
وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی مددجویان با محوریت اشتغال برای خودکفایی و خود اتکایی و خروج آن‌ها از چرخه فقر از اهداف اصلی کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی است.
صفری افزود: کمیته امداد این استان در سال جاری رویکرد ویژه ای از قبیل ایجاد طرح‌های اشتغال بدیع ،جدید در زمینه اشتغال مددجویان تحت پوشش را مورد توجه قرار داده است.
این مسئول ادامه داد: یکی از طرح‌‎های مهم کمیته امداد در این بخش ایجاد طرح‌های تجمعی با مالکیت انفرادی است و این استان ظرفیت های بالایی در این زمینه دارد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اضافه کرد: نظارت‌های لازم بر طرح‌های اشتغال یکی از راه‌های اثربخش در توسعه هوشمندانه به شمارمی رود که به‌عنوان یک شاخص مهم در ایجاد اشتغال برای مددجویان در نظر گرفته می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: ماهانه 13 نفر بطور مستمر به طرح های اشتغالزایی این نهاد نظارت دارند و انجام این امر نتایج مثبتی را به دنیال دارد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17 هزار سالمند، 3 هزار و700 دانشجو و دانش‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.