شهرام طهماسبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نرخ تورم این استان طی سال گذشته، شیب ملایمی را طی کرد به گونه ای که این نرخ از 8.2 درصد در انتهای فروردین سال 95 به 8.8 درصد در انتهای اسفند همین سال رسید.
وی یادآورشد: روند نزولی نرخ تورم کشور هم شیب ملایمی را طی کرد و از 10.8 درصد در فروردین سال گذشته به 6.8 در اسفند همین سال رسید.
طهماسبی اظهار کرد: نرخ تورم زنجان در اردیبهشت سال گذشته به 7.7 درصد می رسید در حالی که نرخ تورم کشور در همین ماه 10.2 درصد ثبت شد.
رییس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: نرخ تورم این استان در خرداد سال گذشته به 7 درصد و این میزان در کشور به 9.2 درصد رسید.
وی خاطرنشان کرد: در حالی که نرخ تورم این استان تیر سال گذشته در هفت درصد ثابت ماند، در سطح کشور به 9 درصد رسید.
طهماسبی ادامه داد: نرخ تورم زنجان در مرداد سال 95 به 7.2 درصد افزایش یافت در حالی که در سطح کشور به 8.7 درصد رسید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: این استان در شهریور سال گذشته شاهد تورم 7.3 درصدی بود در شرایطی که کشور تورم 8.3 درصدی را تجربه می کرد.
وی اضافه کرد: تورم این استان مهر سال گذشته در 7.3 درصد ثابت ماند اما روند نزولی تورم در کشور ادامه داشت و به 7.9 درصد رسید.
طهماسبی ابراز کرد: در حالی که نرخ تورم زنجان در آبان سال گذشته همچنان 7.3 درصد را تجربه می کرد، این نرخ در سطح کشور به 7.5 درصد رسید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: نرخ تورم این استان در آذر سال گذشته به 7.6 درصد و در کشور به 7.2 درصد رسید.
وی افزود: نرخ تورم زنجان در دی سال گذشته به 7.9 درصد و در کشور به 6.9 درصد رسید.
طهماسبی یادآورشد: روند صعودی نرخ تورم در زنجان، در بهمن سال گذشته 8.2 درصد را تجربه کرد در حالی که نرخ تورم کشور روند نزولی داشت به 6.8 درصد رسید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: اسفند شاهد اوج تحولات تورم کشور و این استان بودیم آنچنان که زنجان نرخ تورم 8.8 درصد را تجربه کرد و تورم کشور به 6.8 درصد رسید.
3001/685
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.