مدیرکل فرهنگ و ارشاد زنجان گفت: رسانه ها وظیفه دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات را دارند تا دشمنان داخلی و خارجی را مایوس کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم امروز ، یکشنبه (2اردیبهشت) در جمع خبرنگاران زنجان، با اشاره به در پیش‌بودن انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: رسانه‌ها وظیفه دعوت به حضور حداکثری برای تحقق منویات مقام معظم رهبری را دارند تا دشمنان داخلی و خارجی بار دیگر از این حضور گسترده مایوس شوند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی درست، دقیق و رعایت اخلاق حرفه ای از دیگر وظایف خبرنگاران است، افزود: نشریات و رسانه هایی که از بودجه عمومی استفاده می کنند، نمی توانند به تبلیغات بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: درحوزه رسانه استان اینگونه بوده است که اخلاق حرفه ای رعایت شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات و شور انتخاباتی از وظایف تک تک افراد جامعه است تا انتخابات حماسی برگزار شود، افزود: هر دو ماه یکبار یکشنبه ها نشست های خبری برگزار می شود.

مقدم یکی از موضوعات بسیار مهم در برنامه های دولت مبتنی بر سیاست های کلی نظام، تحقق اقتصاد مقاومتی اتمام پروژه های نیمه تمام است، ادامه داد: چهار پروژه از سوی این اداره کل در استان امکان واگذاری تکمیل و اداره پروژه در اختیار بخش غیردولتی قرار می گیرد.

وی سالن تئاتر، فرهنگسرای ایجرود و فرهنگسرای هنرستان دختران از پروژه های اقتصاد مقاومتی است که تکمیل و نگهداری آن به بخش خصوصی تا هفته آینده با ارائه فراخوان واگذار می‌شوند، تصریح کرد: دو پروژه از طریق مسکن و شهرسازی تالار بزرگ و کتابخانه عمومی زنجان نیز واگذار می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه واگذاری مدیریت مراکز فرهنگی و هنری به بخش غیردولتی است که ظرف این ماه آگهی واگذاری فرهنگسراهای خرم دره، ایجرود و خدابنده و هنرستان هنرهای زیبا ارائه می شود،افزود: علاوه بر این پروژه ها،اتمام مراحل اداری واگذاری زمین موزه هنرهای معاصر عملیات اجرایی آن از طریق اعتبارات ملی آغاز می شود.

مقدم با اشاره به اینکه هفت سینمای کوچک و متوسط از طریق بخش غیر دولتی در منطقه گاوازنگ احداث می شود.

وی با اشاره به برنامه های سال جاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استتان زنجان، گفت: پنج اصل در این زمینه مورد توجه قرار می گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان لحاظ کردن تحقق سیاست اعتدال فرهنگی و استفاده از بدنه کارشناسی همکاران و اصحاب فرهنگ و هنر در قالب کارگروه های فرهنگ و هنر و فرهنگ و جامعه،طراحی برنامه ها متناسب با سیاست ها و خط مشی ها، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، تحقق منشور حقوق شهروندی مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.