حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی ها، دمای هوای این استان از بعدازظهر فردا دوشنبه به تدریج کاهش پیدا می کند و این روند تا پایان هفته ادامه دارد.
وی، اظهار کرد: دمای بیشینه استان 10 تا 12 درجه و کمینه نیز تا چهار درجه کاهش خواهد یافت و به کار گیری نکاتی از سوی کشاورزان برای جلوگیری از سرمازدگی احتمالی محصولات اهمیت زیادی دارد.
سلطانی افزود: آسمان امروز یکشنبه این استان صاف و با غبار ضعیف پیش بینی شده است که از بعداز ظهر امروز وزش باد شدید با سرعت 40 تا 70 کیلومتر آن را در بر می گیرد.
وی بیان کرد: این وزش باد شدید طی روز دوشنبه نیز ادامه دارد و با ورود سامانه ای جدید بارش های رگباری در بیشتر مناطق استان به وقوع می پیوندد که در برخی نقاط نیز احتمال آبگرفتگی وجود دارد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: با توجه به پیش بینی وقوع رعد و برق از مردم نیز درخواست می شود از حضور در ارتفاعات و فضای باز خودداری کنند.
وی یادآوری کرد: بیشترین فعالیت این سامانه بارشی بعدازظهر روز دوشنبه خواهد بود و اواخر وقت همین روز نیز از این استان خارج خواهد شد.
سلطانی خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته خیر آباد با سه درجه و آب بر طارم با 34 درجه بالای صفر خنک ترین و گرم ترین ایستگاه و شهر این استان ثبت شد و دمای فعلی شهر زنجان نیز 10 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه افزایش دارد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.