به گزارش ایرنا، استاندار زنجان در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان خدابنده پس از بازدید از چهار واحد تولیدی کشاورزی و 2 واحد صنعتی با حضور در بیمارستان امیرالمومنین شهر قیدار، بخش اورژانش مستقل این بیمارستان را افتتاح کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان در حاشیه این برنامه در گفت با خبرنگار ایرنا افزود: بخش اورژانس بیمارستان امیرالمومنین(ع) در مساحت یک هزار و 200 مترمربع با اعتباری بالغ بر 16 هزار میلیارد ریال ساخته شده است.
علیرضا بیگلری افزود: برای تجهیز این اورژانس نیز 18 هزار میلیارد ریال هزینه شد.
وی اظهار کرد: عملیات اجرایی بخش اورژانس بیمارستان امیرالمومنین از سال 83 توسط کمک خیری خانواده اسکندری به مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون ریال آغاز شد ولی عملیات اجرایی آن تا سال 93 متوقف مانده بود.
بیگلری افزود: در پاییز سال 93 با سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تکمیل بخش اورژانس بیمارستان امیرالمومنین در دستور کار قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: بخش اورژانس بیمارستان امیرالمومنین از کامل ترین و مجهزترین اورژانس های استان است که با علمی ترین شکل، طراحی و اجرا شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی استان زنجان از راه اندازی و بخش قلب و CCU بیمارستان امیرالمومنین نیز خبر داد.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.