به گزارش ایرنا، قربانعلی افشانی روز شنبه در همایش کشوری ارتقای مهارت حرفه ای معلمان، افزود: از این تعداد 18 دبیرخانه درسی و 2 دبیرخانه بین درسی است.
وی با اشاره به ضرورت وجود دبیرخانه های درسی، گفت: البته این وزارتخانه دبیرخانه های غیر درسی مانند نانو، سلول های بنیادی، محیط زیست، لیزر، علوم دریایی، علوم هوا و فضا، نجوم دارد که به طور بین رشته ای و از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم فعالیت می کنند.
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه آموزش و پرورش اظهار کرد: مدیریت دبیرخانه ها در سطح کشور کار پرحجم و پرمشغله ای است و این حضور نشان دهنده پای کار بودن معلمان و همراهی آنها با سیاست های وزارت آموزش و پرورش است.
افشانی بابیان اینکه در این مدت کیفیت بخشی به آموزش مورد غفلت واقع نشد، گفت: در این راستا پیشرفت های خوبی را در حوزه های آموزشی تمام مقاطع تحصیلی شاهد بودیم.
وی با اشاره به ضرورت اجرای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه آموزش و پرورش، تصریح کرد: در این راستا وزارت آموزش و پرورش تمام تلاش های خود را به کار گرفته و این دفتر نیز توسعه مهارت های حرفه ای و توانمندی های علمی و تربیتی معلمان را در دستور کار قرار داده است.
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه آموزش و پرورش افزود: تقویت شایستگی های علمی، مدیریتی و ارتقای سطح حرفه ای معلمان، مدیران مدارس و دانش آموزان از دیگر محورهای کاری دفتر آموزش متوسطه آموزش و پرورش به شمار می آید.
افشانی خاطرنشان کرد: اگر تعامل و همکاری مسئولان و معلمان دو طرفه باشد، به حتم شاهد تغییرات ملموس در مدارس و دانش آموزان خواهیم شد.
به گزارش ایرنا، همایش کشوری ارتقای مهارت حرفه ای معلمان با حضور مسئولان 20 دبیرخانه درسی و بین درسی متوسطه نظری امروز /شنبه/ و یکشنبه برگزار می شود.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.