داود کارگرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر بازرسی های انجام شده از آسانسورهای موجود در مجتمع های مسکونی، آسانسورهای دستگاه های اجرایی استان نیز طی سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت که شرکت های بازرسی در این زمینه همکاری های بسیار خوبی را با کارشناسان این اداره کل داشته اند.
وی اظهار کرد: مالکان و بهره برداران آسانسورها تا زمانی که تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور را اخذ نکرده باشند، نسبت به بهره برداری و استفاده از آسانسورها اقدام نکنند.
کارگرزاده افزود: اعتبار گواهی ایمنی و کیفیت آسانسور صادره فقط یکسال است و مالکان باید پس از انقضای این تاریخ با درخواست مجدد نسبت به اخذ تاییدیه جدید و معتبر آسانسور اقدام کنند.
وی بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران با توجه به لزوم امکان ردیابی گواهینامه ها و تاییدیه های صادره برای بهره برداران آسانسور، طرح نصب پلاک شناسه ملی 10 رقمی آسانسور در کابین از ابتدای امسال اجرایی شده است.
مدیرکل استاندارد استان زنجان خاطرنشان کرد: این طرح بر مبنای تاریخ ثبت درخواست بازرسی در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور لازم الاجرا بوده و صدور گواهینامه و تاییدیه بازرسی آسانسور منوط به نصب این پلاک در داخل کابین خواهد بود و نظارت بر اجرای آن بر عهده شرکت های بازرسی فنی آسانسور است.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.