شهرام طهماسبی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان زنجان افزود: مسیر ریل گذاری شده برای توسعه این استان را باید به گونه ای باید تنظیم کرد که نخستین شورای برنامه ریزی و توسعه این استان در سال جاری، محورهای کاری خود را بر مبنای یک برنامه استراتژیکی تنظیم کرده که افق برنامه های آن تا پایان سال روشن باشد.
وی یادآورشد: زمانی که ما برنامه های عملیاتی را با شاخص ها تدوین می کنیم، حجمی از کار و تعدادی از اقدامات را برای عمل در سالی که پیش رو داریم، تنظیم کرده ایم و هر دستگاه باید این برنامه ها در ابعادی که برای آن تعریف شده آنها را انجام دهد.
طهماسبی اظهار کرد: مسیر ریل گذاری شده را برای هر دستگاه به گونه ای تنظیم کنیم که از ریل خارج نشوند و در آن شرایط جامعه اقتصادی استان اقتضا می کند، کار کنند و ما بتوانی کارکرد و دستاورد آن را ارزیابی کنیم.
رییس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: اگر این برنامه عملیاتی وجود نداشته باشد، به حتم نه ارزیابی امکان پذیر بوده و نه نواقص قابل شناسی است و نه می توان اقدامات ترمیمی را به کار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: امسال رویکرد استان و استاندار زنجان و عملیاتی بودن کارهای اجرایی است که به تنظیم و تدوین آن را به سازمان برنامه وو بودجه محول کرده اند.
طهماسبی ادامه داد: پیگیری برنامه های اقتصاد مقاوتی به عنوان یک برنامه رهبردی و مبتنی بر دانش اقتصاد، تنظیم و تحلیل رویکردهای اقتصادی و اشتغال استان و تلاش برای برنامه ریزی به منظور بهره برداری حداکثری از بودجه تخصیص یافته از جمله برنامه هایی است که سازمان برنامه و بودجه برای سال جاری در دستور کار خود قرار داده است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.