به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، افزود: توزیع باید همواره متناسب با نیاز مدارس باشد.
استاندار زنجان اظهار کرد: اصل تفویض اختیار کار پسندیده ای است و آزادی تصمیم گیری درباره امور مربوطه را به استان ها خواهد داد.
درویش امیری با بیان اینکه سرمایه اصلی آموزش و پرورش نیروی انسانی آن است، گفت: باید از طرح تفویض اختیار اداری - مالی به استان ها، در ساماندهی نیروی انسانی به خوبی استفاده کرد.
وی با اشاره به جذب نیروهای حق التدرسی در سال اوایل دهه 80 برای خدمت در مناطق محروم، گفت: آن زمان بنده با این طرح مخالف بودم، چرا که آن معلمان در مناطق محروم برای تدریس نمی رفتند و بعد از جذب نیز پیش بینی بنده تحقق یافت.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: از مدت باقی مانده تا شروع سال تحصیلی جدید باید نهایت استفاده را کرد و برای مدیریت نیروی انسانی و مالی گام های مورد نیاز را برداشت.
درویش امیری با اشاره به جایگاه و منزلت معلمان در جامعه و آموزه های دینی، گفت: تجلیل از معلمان را تنها از بعد مادی نگاه نکنیم.
وی یادآور شد: معلمان به خاطر پرورش صحیح و درست کودکان این مرز و بوم در جامعه مسئولیت سنگینی دارند.
به گزارش ایرنا، نخستین جلسه از شورای آموزش و پرورش استان در سال جدید با حضور مدیران ارشد آموزشی استان و سایر اعضا با ریاست استاندار زنجان برگزار شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.