به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مراسم رژه نیروهای مسلح صبح امروز همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز ارتش در بلوار 22 بهمن زنجان برگزار شد.

در این مراسم فرماندهان نیروهای مسلح، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، استاندار زنجان و سایر اقشار و گروه‌ها حضور داشتند و از نزدیک شاهد گوشه‌ای از توانمندی‌ها و قابلیت‌های نظامی و دفاعی کشور بودند.

نیروها و یگان‌های نمونه مستقر در مراسم امروز ضمن برپایی رژه‌ای هماهنگ، قدرت و صلابت نیروهای مسلح و ملت ایران را به رخ جهانیان کشیدند تا به دنیا اثبات کنند که با تأسی از خون پاک شهیدان در دفاع از این مرز و بوم و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم هستند.

امیر سرتیپ دوم علی مظهری، فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدی 48 هزار شهید تقدیم کشور کرد و 29 فروردین گرامیداشت روز ارتش یادآور رشادت‌های این غیورمردان است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و تبلیغات منفی آنها علیه ارتش در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ابراز کرد: امام خمینی (ره) با هوشمندی روزی را به نام ارتش نامگذاری کردند تا نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان با اشاره به اینکه ارتش در دوران انقلاب اسلامی دوشادوش مردم در مقابل عوامل استکبار و نیروهای ضد انقلاب ایستادگی کرد، گفت: ارتش پس از جنگ تحمیلی نیز اقدام به بازسازی و ساماندهی نیروهای خود کرده و روز به روز به قدرت آن افزوده می‌شود.

وی به توان نیروهای داخلی در ساخت و تولید تسلیحات نظامی اشاره کرد و گفت: کشور ایران با قدرت نظامی که پیدا کرده هیچ وابستگی در ساخت تجهیزات دفاعی و نظامی به سایر کشورها ندارد.

امیر مظهری امنیت کشور را نتیجه تلاش‌ها و آمادگی نیروهای نظامی در کشور خواند و گفت: با وجود برخی نا امنی‌ها و تحولات در منطقه و کشورهای همسایه، ایران اسلامی قدرتمندانه در امنیت قرار دارد.

وی تأکید کرد: نیروهای مسلح و سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی با صلابت از ولایت و این نظام مقدس دفاع می‌کنند و قاطعانه پاسخ تهدیدات بیگانگان را می‌دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620809
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.