سید بیوک موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به سخنرانی خود در همایش 'مددکاری اجتماعی و مدارای اجتماعی' اشاره کرد و افزود: روی سخن من در آن همایش با مدیران استانی بود و غرض از طرح برخی مباحث تاکید بر این مهم بود که ما باید در جغرافیای استان در راستای انسجام بخشی بین آحاد مردم و رفع کدورت ها گام برداریم.
وی با بیان اینکه همه ما باید مروت و مدارا را از رهبر معظم انقلاب بیاموزیم و رهنمودهای ایشان را سرلوحه عمل خود سازیم، اظهار کرد: در همین استان نیروهایی هستند که در زمان انقلاب و دفاع مقدس زحمات فراوانی کشیدند ولی در برنامه ها و سالگردها اثری از آنان نمی بینیم و به جای آنان کسان دیگری صحبت می کنند حال آن که رزمندگانی که اکنون در حاشیه مانده اند، رشادت های مثال زدنی از خود در دوران دفاع مقدس نشان دادند.
موسوی ادامه داد : این رزمندگانی که اکنون دیده نمی شوند، اگر شهید می شدند به طور حتم از آنان به عنوان اسطوره های جهاد و شهادت یاد می کردیم.
وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: برای حفظ انسجام و وحدت باید بیش از پیش تلاش کنیم تا در نتیجه آن، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: امیدوارم به تاسی از توصیه ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مدارا سرلوحه کار همه ما باشد و خدای نکرده آستانه تحمل پایین نیاید و شاهد بد اخلاقی ها در آستانه انتخابات نباشیم.
وی به ضرورت رعایت اخلاق در رسانه های منتقد و نیز رسانه های حامی دولت اشاره کرد و افزود: رسانه ها باید از طرح موضوعاتی که منجر به ایجاد شکاف در جامعه می شود اجتناب کنند چرا که ما در شرایط حاضر بیش از هر چیز نیازمند حفظ و تقویت آرامش در جامعه هستیم.
به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در همایش 'مددکاری اجتماعی و مدارای اجتماعی' که روز شنبه / 26 فروردین/ در زنجان برگزار شد، به لزوم ترویج مدارا از سوی مسئولان، تصمیم گیران، کنشگران اجتماعی و سیاسی در جامعه تاکید کرده بود.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.