به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ در زنجان، محمود عباسی امروز در جلسه تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان اظهار داشت: مدارس استان زنجان در مقایسه با دیگر شهرها از مقبولیت مردمی بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به مهمترین وظیفه آموزش و پرورش افزود: جوهره آموزش و پرورش جوهره تربیت انسان است و از آن جایی که عنصر معلم، عنصر نخستین در جامعه محسوب می‌شود، مقام معلم از ارزش و منزلت بالایی برخوردار است.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به نتیجه‌های همکاری آموزش و پرورش با دیگر نهادها بیان کرد: کاهش تصادفات جاده‌ای و ترمیم و بهسازی مدارس از نتایج‌ همکاری با نیروی انتظامی و سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش با منابع طبیعی به عنوان‌ همیار طبیعت ابراز کرد: تربیت نیازمند حوصله، صبر و برنامه‌ریزی است و دین اسلام به انسانیت و طبیعت ارزش گذاشته است.

عباسی به لزوم همکاری آموزش و پرورش با دیگر نهادها اشاره کرد و گفت: سیاست‌گذاری مقام‌عالی وزارت آموزش و پرورش بر مشارکت پذیری است.

وی با اشاره به محبوبیت فضای مجازی در بین‌ دانش‌آموزان گفت: فضای مجازی نیاز می‌آفریند و خود پاسخ می‌دهد و همین علت سبب بروز آسیب‌های اجتماعی شده است اما باید با برنامه‌ریزی از ظرفیت فضای مجازی برای رشد و تربیت دانش‌آموزان بهره برد.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآنی در دارالقرآن‌های دانش‌آموزی افزود: این کار یکی از مهمترین دستاوردهای آموزش و پرورش بوده و با استقبال فراوانی روبه رو شده است.

وی در پایان‌ با اشاره به اعزام‌ حداکثری راهیان ‌نور بیان‌ کرد: اعزام 5 هزار و 500 دانش آموز به اردوهای راهیان نور از اقدامات موفق آموزش و پرورش و سپاه بوده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619900
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.