رضا کابلی، معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان زنجان در این باره به خبرآنلاین گفت : ارتقاء مدول اول تصفیه خانه فاضلاب زنجان و شروع عملیات مدول دوم تصفیه خانه با ظرفیت ۴۱۰ هزار نفر با دبی ۷۵هزار متر مکعب در شبانه روز با روش سرمایه گذاری BOT در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد .
وی به اعتبار پیش بینی شده هم اشاره کرد و گفت : جهت ارتقاء مدول اول تصفیه خانه فاضلاب زنجان و اجرای عملیات مدول دوم تصفیه خانه ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد .
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان در ادامه تصریح کرد : مدول اول تصفیه خانه فاضلاب زنجان باظرفیت ۱۲۵ هزار نفر در شبانه روز در حال اجرا است .
کابلی افزود : بیش از ۱۶ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان طی سال گذشته اجرایی شده است.
 معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان زنجان گفت : توسعه شبکه فاضلاب در شهر های زنجان ۹ کیلومتر و ۶۴۱ متر، خرم دره ۶۰۷ متر،ماهنشان ۴ کیلومتر و ۲۳ متر و زرین آباد ۲ کیلومتر و ۳۳ متر عملیاتی شده که برای اجرای آنها ۸۱میلیارد ریال در قالب اسناد خزانه اسلامی هزینه شده است .
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان زنجان در ادامه تصریح کرد : پیش بینی شده در سال ۹۶ حدود ۱۶ هزار و ۸۰۸ متر لوله گذاری شبکه فاضلاب توسط این شرکت انجام شود .
کابلی به تصفیه خانه های در حال ساخت استان هم اشاره کرد و گفت : در حال حاضر ۱۲ هزار و ۹۶۰ متر مکعب تصفیه خانه در حال ساخت داریم که تصفیه خانه شهرهای ماهنشان ۳۴۰۰، دندی ۱۰۶۰، خرمدره ۷۵۰۰ و زرین آباد ۱۰۰۰ متر مکعب در روز ظرفیت دارد .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619837
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.