اسماعیل خردمند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 سگ تجسس جمعیت هلال احمر زنجان، صبح شنبه /26 فروردین جاری/ به همراه مربیان 'بهنام ذوالفقاری و بهزاد حبیبی' با خودرو ویژه، عازم عملیات جستجو و نجات شدند.
وی اظهار کرد: تیم آن ست جمعیت هلال احمر استان زنجان تا اطلاع بعدی در این منطقه از کشور به عملیات تجسسی ادامه خواهند داد.
خردمند با تاکید براینکه مردم باید توصیه ها و هشدارها را جدی بگیرند افزود: متاسفانه برخی افراد با وجود اعلام وضعیت جوی و هشدار از سوی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال وقوع سیل در منطقه و لزوم خودداری از حضور در مسیر رودخانه‌ها و مسیل ها، برای تماشا به منطقه رفته و گرفتار در حادثه شدند.
وی افزود: برخی مردم از خطرات احتمالی حوادث و بحران‌ها آگاهی ندارند و برای گرفتن عکس و فیلمبرداری در مناطق حادثه دیده حضور پیدا می کنند و جان خود را با خطر جدی مواجه می سازند که لازم است از این کار غیرمنطقی پرهیز شود.
به گزارش ایرنا، وقوع سیل در روز 25 فروردین، چهار استان کشور 'آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل' را فرا گرفت که این حادثه موجب بروز خسارات جانی و مالی در برخی از این استان ها و شهرستان های متاثر از قبیل مراغه، چارو ایماق، هریس، بستان آباد، ورزقان، شبستر، تبریز، عجب شیر، آذرشهر، ملکان، سراب، ارومیه، اشنویه، نقده، پیرانشهر، سقز
شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.