به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سید بیوک موسوی امروز در همایش " مددکاری اجتماعی، مدارای اجتماعی" اظهار داشت: همه دستگاه‌هایی که کار فرهنگی می‌کنند باید با تمام وجود برای پیاده‌سازی مدارا در جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به شعر حافظ مبنی بر "آسایش دوگیتی تفسیر این دو حرف است/ با دوستان مروت، با دشمنان مدارا" ابراز کرد: این شعر جایگاه مدارا در بین آحاد ملت را بیان می‌کند و باید مهربانی و محبت بین اقشار مختلف جامعه گسترش یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) در آغاز انقلاب بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند اگر دشمن به شما گلوله زد شما برایش گل بفرستید.

وی تکفیری کردن عده‌ای را در انتخابات کار نادرستی خواند و گفت: نباید برخی را تبدیل به یزید بن معاویه و عده‌ای را به معصومی در صحنه کربلا تشبیه کنیم.

موسوی تصریح کرد: همه این تشبیه‌ها و رفتارهای نامناسب سبب از بین رفتن مدارا و برزو اختلافات در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به رفتار حاکمان، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان گفت: اگر آنها بحث مدارا و تحمل را ابلاغ کنند حتما اثرات آن در سطوح پایین جامعه محسوس می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ممنوع‌التصویر شدن و ممنوع الصدا شدن برخی را سبب از بین رفتن مدارا عنوان کرد و افزود: این کارها باعث از بین رفتن مدارا در بین مردم می‌شود و ما در کل کشور نیازمند به مدارای اجتماعی هستیم و این موضوع باید در بین همه آحاد ملت ترویج یابد.

وی با اشاره به لزوم مدارا در انتخابات ابراز کرد: باید کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها طوری رفتار کنند که شعار امسال سازمان بهزیستی تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617398
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.