به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی روز چهارشنبه در همایش مددکاری اجتماعی و مدارای اجتماعی در استان افزود: زمامداران باید به مدارا توجه کنند و در عمل مهر، محبت و عشق، جاری و ساری شود.
وی اظهار کرد: هر چقدر به دنبال ستیزه جویی و خشونت قدم برداریم، روزگار پاسخ ما را خواهد داد و این موضوع مربوط به خانواده ها نیست، بلکه بخش اعظم آن به تصمیم گیران، کنشگران سیاسی و اجتماعی جامعه بر می گردد.
موسوی افزود: مردم به نوعی نگاهشان به زمامداران خودشان است و آنها هر جوری رفتار کنند اثرات آنها به این قشر نیز خواهد رسید و این موضوع اهمیت زیادی دارد.
وی بیان کرد: اگر بحث مدارا به حاکمان، تصمیم سازان و تاثیر گذاران فرهنگی و اجتماعی در عمل و رفتارشان ابلاغ شود به طور حتم اثرات آن در سطوح پایین تر نیز مشاهده می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: هر چقدر رفتار نیکو باشد اثرات مثبتی دارد و از سوی دیگر افراد بی شماری هستند که باید با آنها مدارا کرد.
وی ابراز کرد: متاسفانه بسیاری از ما در جریان انتخابات کار را به تکفیر می‌رسانیم، شخصی را مطهر و شخصی را جهنمی و حتی مشابه سازی تاریخی می کنیم و از همین رو مدارا از بین می‌رود.
موسوی افزود: آستانه تحمل مردم کاهش یافته است درحالی که کشور که 39 سال پیش توسط رهبری فرهیخته رهبری شد به ما آموخت که اگر گلوله ای به سمت شما پرت شد شما جواب آن را با گل بدهید.
وی یادآوری کرد: انقلاب ما انقلاب محبت، عشق و مهربانی بود اما متاسفانه این فضائل جای خود را به دشمنی و عداوت داده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: امسال از سوی سازمان بهزیستی به مددکاری اجتماعی و مدارای اجتماعی نامگذاری شده و انتظار می رود همه دستگاه امور فرهنگی، رسانه ها این مهم را سرلوحه خود قرار دهند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی **** انتشا ردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.