سرهنگ رمضان آفریدون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرح در زمان حاضر در خیابان مهدوی، واقع در شهرک کارمندان اجرا می شود.
وی اظهار کرد: اگر راننده ای در حال دور دور کردن مشاهده شود و یا همزمان 2 تخلف رانندگی حادثه ساز انجام دهد به منظور اعمال قانون، از سوی پلیس راهور زنجان متوقف خواهد شد.
آفریدون یادآور شد: این طرح از 2 روز پیش در این محل اجرا می شود و در صورت مشاهده دور دور کردن، رانندگان خاطی علاوه بر اعمال قانون (جریمه) خودروی آنها به مدت سه روز نیز توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر خیابان مهدوی در شهرک کارمندان شهر زنجان محل اصلی وقوع این تخلف رانندگی است و از آنجا که متخلفان با این کار، موجب آزار و اذیت اهالی و رانندگان خودروهای عبوری از محل می شوند بنابراین با خاطیان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
آفریدون به نحوه برخورد با تکرار تخلف دور دور کردن اشاره کرد و افزود: پلاک خودروهای متخلفان در سامانه پلیس راهور ثبت می شود که در صورت تکرار این تخلف، برخورد شدیدی از سوی پلیس و مراجع قضایی با آنها صورت خواهد گرفت.
وی از رانندگان جوان خواست در ساعاتی که معابر عمومی شهر از وجود خودروها خلوت می شود با سرعت مجاز تردد کرده و از انجام حرکات مخاطره آمیز و اخلال در نظم ترافیک خیابان ها خودداری کنند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.