استاندار زنجان گفت: مردم با حضور خود، مشارکت فراگیری در صحنه انتخابات خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش‌‌امیری امروز در همایش اصناف و بازاریان استان زنجان اظهار داشت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، نیازمند تقویت زیر ساخت‌های در حوزه‌های مختلف هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه، تولید و اشتغال باعث تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: ضروری است که تولید کنار رقابت به کمک تحقق اقتصاد مقاومتی بیایید.

درویش امیری با اشاره به بالا رفتن کیفیت کالاهای ایرانی گفت: مردم با رسیدن به تحقق شعار سال در خرید کالاهای تولید ایران نیازی به خرید کالاهای خارجی و وارداتی نخواهند داشت.

مقام‌عالی استان با تاکید بر تبیین انتظارات دولت از تولید کنندگان واحدهای تولیدی تصریح کرد: تولیدات داخلی باید بتواند به خوبی محصولات ایرانی را معرفی کنند و از طرفی هم انتظار داریم تولید کنندگان داخلی با کیفی‌سازی محصولات ایرانی رقابت متوازنی با تولید کننده کالاهای خارجی داشته باشند.

استاندار زنجان همچنین به نتیجه رسیدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در کشور سهم همه اقشار مردم دانست و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی دولت و نهادها باید پاسخگویی اقدامات خود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باشند.

وی با اشاره به اینکه بازارها جزو بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در جامعه محسوب می‌شوند، اضافه کرد: اتحادیه‌های صنفی کهن‌ترین نهاد مدنی و تشکل اجتماعی هستند.

درویش امیری با اشاره به منابع فراوان کشور از جمله منابع معدنی، نفتی و گازی کشور  و استان گفت: باید از سرمایه‌های ملی در کشور به درستی استفاده شود.

استاندار زنجان با اشاره به انتخابات آینده کشور در 29 اردیبهشت خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود، مشارکت فراگیری در صحنه انتخابات خواهند داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.