به گزارش ایرنا، ناصر فغفوری روز چهارشنبه در همایش اصناف و بازاریان استان زنجان افزود: از این تعداد چهار هزار و 269 واحد صنفی در استان بدون پروانه کسب فعالیت می کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه 17هزار و 646 واحد صنفی در شهر زنجان هستند، تصریح کرد: در ابهر پنج هزار و 245 واحد، خرمدره 2هزار و 908 واحد و خدابنده چهار هزار و 452 واحد دارای پروانه صنفی فعالیت می کنند.
فغفوری اظهار کرد: هم اکنون چهار اتاق اصناف در چهار شهر زنجان، خدابنده، خرمدره و ابهر در قالب 106 اتحادیه مشغول فعالیت هستند.
وی خاطرنشان کرد: این اداره کل از شروع به کار دولت یازدهم تلاش کرده است تا میزان واحدهای صنفی فاقد پروانه را به حداقل برساند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان افزود: امیدواریم تا با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان بتوانیم بیش از پیش رونق اقتصادی را با کمک فعالان اقتصادی و مردم، رقم بزنیم.
وی به نام گذاری سال جاری به عنوان ' اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال' اشاره کرد و گفت: هر کسی با هر گرایشی به تولید و اشتغال کشور کمک کند، از وی حمایت خواهیم کرد و برای رفع مشکلات اقتصادی آنها در کنارشان هستیم.
یه گزارش ایرنا، استان زنجان بیش از یک هزار و 200 واحد صنعتی دارد و نزدیک به 60 هزار میلیارد ریال در این بخش سرمایه گذاری شده است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.