به گزارش ایرنا، سعید زیبا کلام شامگاه یکشنبه در مراسم جشن روز هسته ای در دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: دولت باید هر چه سریع تر مطابق قانون مجلس شورای اسلامی، اقدامات مقابل علیه آمریکا را انجام دهد و طبق قانون به مجلس گزارش دهد.
آیسا، از لایحه های کنگره آمریکا بود که بر شرکت‌هایی که با ایران کسب و کار کنند تحریم اقتصادی اعمال می‌کند.
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تمدید تحریم های 10 ساله آمریکا در قالب (آیسا) که در سال میلادی جدید توسط کنگره تصویب شد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این تحریم ها به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته می شود و باید کل این نهاد انقلابی تحریم شود.
استاد دانشگاه های تهران با تبیین مذاکرات هسته ای و نتیجه آن برجام، گفت: قدرت و عظمت ایران در اتاق های فکر آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و انگلیس و امنیت کشور به خوبی می درخشد.
زیباکلام اظهار کرد: تمام تلاش آمریکایی ها و موسسه های مطالعاتی که دارند روی عملکرد سپاه پاسداران تمرکز کرده اند و درصدد تضعیف و از بین بردن آن هستند.
وی با اشاره به صحبت های مهم رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: رئیس جمهوری جدید آمریکا تاکید کرده است هیچ گزینه ای را از روی میز بر نخواهد داشت.
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به لایحه نماینده کنگره آمریکا از ایالت فلوریدا، گفت: در این لایحه پیشنهادی آمده است، باید به رئیس جمهور آمریکا برای مقابله و پیشگیری از به دست آوردن سلاح هسته ای توسط جمهوری اسلامی، قدرت داد تا هر زمان مناسب یا ضروری بداند، از نیروهای مسلح ایالات متحده علیه ایران استفاده نماید.
به گزارش ایرنا، روز 20 فروردین با تصویب هیات دولت جمهوری اسلامی ایران، روز گرامی داشت فناوری هسته ای نامیده شده است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.