یکی از اعضای شورای شهر زنجان با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت: برای فاز نخست این پروژه ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و ۳ میلیارد تومان از این بودجه نیز قرار است از سوی استانداری تامین شود.

معصومه حمزه تبار در این باره بیان کرد: شهردار ۷۵ میلیون تومان از اعتبار مورد نیاز برای طرح سبزه میدان را در بودجه سال ۹۶ قرار داده است ؛ در حالی که از نظر ما هزینه ساخت سبزه میدان بسیار بالا است و شهرداری نمی‌تواند از پس چنین هزینه‌ای برآید.

به گفته وی، اگر ارگان‌هایی چون استانداری و فرمانداری به اجرای طرح سبزه میدان راغب هستند، خود نیز هزینه این طرح را پرداخت کنند.
حمزه تبار افزود: با این‌که مقرر شده ۳ میلیارد تومان از سوی استانداری به اجرای این پروژه تزریق شود، باید، ۳ میلیارد در قبال ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار ناچیزی است. ضمن این‌ که اطمینانی وجود ندارد که این مبلغ به شهرداری داده شود.
وی به اخذ وام ۱۸ درصدی برای اجرای پروژه سبزه میدان از سوی شهرداری اعتراض کرده و افزود: وام با نرخ ۱۸ درصد برای شهرداری بسیار گران است چرا که شهرداری در حال حاضر از پس پرداخت حقوق کارگران خود برنمی‌آید چه برسد به این‌که ماهیانه حدود ۶ میلیارد تومان قسط به بانک عامل پرداخت کند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610689
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.