رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به فعالیت موثر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اشاره کرد و گفت: مصوبات این کارگروه موجب شد تا 27 واحد تولیدی استان مجددا احیا شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، شامگاه دیروز در نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سال 96 که به ریاست استاندار زنجان در محل کارخانه شرکت جی تی آی پارسیان برگزار شد، اظهار داشت: با احیای این 27 واحد تولیدی 860 شغل جدید ایجاد شده و برای احیای این واحدهای تولیدی 14 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شد.

فغفوری ،  توجه به اشتغال و تولید را در سال جاری بسیار بااهمیت برشمرد و افزود: محوریت برنامه های اقتصادی که در سال های اخیر همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده باید بر مدار تولید و اشتغال باشد و انتظار از دستگاه های متولی در این بخش بسیار زیاد است.

این مسئول در زنجان، با بیان اینکه عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طی سال گذشته مناسب بود، یادآور شد: با تدبیر استاندار زنجان و تلاش اعضای کارگروه شاهد تحقق سهم اعتباری تسهیلات بانکی و عبور از میزان تعیین شده بودیم که حاصل این حمایت ها نیز در تثبیت اشتغال های متزلزل، ایجاد شغل های جدید و تقویت واحدهای تولیدی برای ادامه فعالیت، نمایان بوده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت دراستان زنجان، به عملکرد این کارگروه در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید طی سال 95 به میزان 207 مصوبه برای واحدهای تولیدی داشتیم که 165 مصوبه اجرایی و 42 مصوبه نیز در حال اجرا است. در مجموع 80 درصد مصوبات کارگروه عملیاتی شده است.

فغفوری در پایان سخنان خود از پرداخت 550 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: 40 جلسه کارشناسی نیز برای ارائه پیشنهاد به کارگروه تسهیل و رفع موانه تولید در استان برگزار شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.