حجت الاسلام ولی الله مصائبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقه مندان به شرکت در آیین معنوی اعتکاف در شهرستان زنجان می توانند جهت ثبت نام حضوری به امام زاده سید ابراهیم(ع) و در سایر شهرستان ها نیز به محل اداره های تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.
وی ادامه داد: علاقه مندان و متقاضیان ثبت نام اینترنتی نیز می توانند برای ثبت نام در آیین معنوی اعتکاف به سایت اینترنتیwww.etekaf-zn.ir مراجعه کنند.
حجت الاسلام مصائبی با بیان اینکه مبلغ دریافتی از معتکفان جهت تامین برخی هزینه ها در شهرستان زنجان، 400 هزار ریال است، اظهار کرد: در سایر شهرستان ها، تعیین میزان هزینه ثبت نام بر عهده ستادهای اعتکاف هر شهرستان گذاشته شده است.
وی خاطرنشان کرد: خیران می توانند با مراجعه به اداره های تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان ها نسبت به تأمین هزینه برگزاری مراسم اعتکاف اقدام کنند.
دبیر ستاد اعتکاف استان زنجان از مهیا شدن 54 مسجد در سطح استان برای برگزاری آیین معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: علاوه بر مساجد یاد شده، اداره کل تبلیغات اسلامی استان با ارسال ابلاغیه ای به 50 مبلغ مستقری که در مناطق و نواحی محروم استان مشغول انجام وظیفه هستند، اعلام کرد که در صورت فراهم بودن شرایط مکانی و امکانات لازم در مساجد منطقه استقرار، اقدام به برپایی مراسم اعتکاف در آن ها کنند.
حجت الاسلام مصائبی افزود: برگزاری ویژه برنامه جشن ولادت امام المتقین حضرت علی (ع)، برگزاری ویژه برنامه اعمال ام داوود، ادعیه، نمازها و اعمال مختص ایام البیض، تشکیل حلقه های معرفت با حضور مبلغان و مبلغات، خدمات رفاهی و پذیرایی اعم از تهیه و توزیع افطار و سحری از برنامه های پیش بینی شده برای ایام اعتکاف است.
به گزارش ایرنا بنا بر اعلام ستاد اعتکاف استان زنجان، سال گذشته در مجموع 6 هزار و 70 نفر در این استان در آیین معنوی اعتکاف شرکت کردند که این تعداد نسبت به سال 94 حدود 20 درصد رشد داشت.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.