حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پیش بینی های انجام شده وضعیت بارش ها در روزهای باقیمانده فروردین و اردیبهشت امسال نرمال پیش بینی شده است و تحقق این امر به جبران کاهش بارندگی ها کمک فراوانی می کند.
وی اظهار کرد: میزان بارش ها از اول فروردین تا 15 همین ماه در شهرهای گرماب، قیدار، زنجان به ترتیب 34 میلی متر، 29 میلی متر، 26 میلی متر، ماهنشان 24 میلی متر، ابهر و خرمدره 22 میلی متر و آب بر 20 میلی متر بوده است.
سلطانی افرود: این در حالی است که میزان بارش ها طی مدت مشابه سال گذشته در شهرهای قیدار، ابهر و خرمدره، زنجان، آب بر، گرماب و ماهنشان به ترتیب 72 میلی متر،60 میلی متر،40 میلی متر، 38 میلی متر، 35 میلی متر و 29 میلی متر گزارش شده بود.
وی همچنین، سردترین شهر و منطقه این استان را طی 24 ساعت گذشته زنجان با منفی سه و خیرآباد با منفی 7 درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت که آب بر نیز با 15 درجه بالای صفر گرم ترین شهر استان طی مدت یاد شده بوده است.
این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: دمای فعلی شهر زنجان نیز 8 درجه بالای صفر است که نسبت به دیروز در همین مدت هفت درجه افزایش نشان می دهد.
به گفته وی، دما هوای این استان طی روزهای آینده افزایش می یابد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.