غفور آقاجانلو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت یاد شده از مجموع 79 حادثه رخ داده که نجاتگران جمعیت هلال احمر به یاری آسیب دیدگان ناشی از آن شتافتند، 54 مورد آن مربوط به حوادث جاده ای به تعداد 305 حادثه دیده بوده است.
وی اظهار کرد: از مجموع حادثه دیدگان 119 مورد آن دچار مصدومیت شده بودند که 32 نفر از آنان را جمعیت هلال احمر این استان به مراکز درمانی انتقال داده و مابقی را عوامل اورژانس این استان انجام داده است.
آقاجانلو افزود: 274 نجاتگر جمعیت هلال احمر زنجان در قالب 104 تیم عملیاتی، با 60 دستگاه آمبولانس و 46 دستگاه خودرو نجات ویژه رهاسازی عازم این تعداد ماموریت جاده ای شدند.
وی بیان کرد: طی مدت یاد شده نیز 20 مورد خدمات حضوری از پایگاه های ثابت و سیار جاده ای جمعیت هلال احمر به تعداد 606 حادثه دیده ارائه و برای 414 نفر نیز امداد رسانی شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، با اشاره به وقوع انفجار یک منزل مسکونی در شهرستان خرمدره خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت 2 بامداد /جمعه/ گزارش شد که عوامل جمعیت هلال احمر این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند که خوشبختانه اهالی این منزل در مسافرت بوده و تلفات جانی به همراه نداشته و علت وقوع این حادثه نیز نشت گاز اعلام شده است.
به گزارش ایرنا، در طرح نوروزی 16 پایگاه جاده ای ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان فعالیت می کنند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.