حسین اسکندری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسافر از 25 اسفند سال گذشته تا پایان 10 فروردین در قالب هفت هزار و 193 سفر به مناطق مختلف کشور جابجا شدند.
وی، به تعداد مسافران جابجا شده از استان زنجان طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و یادآورشد: در این مدت سه هزار و 770 نفر طی 548 سفر توسط وسایط نقلیه عمومی استان جابجا شده اند.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: طی سال های گذشته در ایام نوروز قیمت بلیت اتوبوس و سواری برای سفرهای نوروزی 20 درصد افزایش می یافت که نوروز امسال قیمت بلیت در هیچ مسیری افزایش نیافت.
اسکندری یادآورشد: به دلیل کاهش هزینه های سفر و ترغیب همشهریان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری قیمت بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی تغییری نکرد.
وی با تاکید بر اینکه مسافران هرگز بدون بلیت مسافرت نکنند، اظهار کرد: مسافران بین راهی از راننده تقاضای صدور بلیت کنند چرا که در صورت مواجه شدن با مشکلی بدون این برگ، هیچ سندی در دست مسافر نیست.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: برای تعطیلات نوروز 2488 نفر از این استان به سفر زیارتی عتبات عالیات و سفر سیاحتی کشور آذربایجان سفر کردند.
اسکندری تاکید کرد: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از سوی شرکت های مسافربری و رانندگان موارد را با شماره پیامگیر 24 ساعت 3377878000 و سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 مورد را جهت بررسی اطلاع دهند.
وی افزود: علاوه بر این سامانه ها و شماره مسافران می توانند نظارت و موارد تخلف مشاهده شده خود را از طریق صندوق های نظرسنجی مستقر در پایانه های مسافربری اعلام و یا برای مکاتبه حضوری به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان مراجعه کنند.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: 104 اتوبوس ویژه، 78 اتوبوس وی آی پی، 335 مینی بوس و 617 دستگاه سواری برای مسافران نوروزی استان زنجان خدمات ارائه می دهند.
37 دستگاه نظارت تصویری و 54 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
20 دستگاه دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین نصب شده و تخلف های رانندگان با این دستگاه ها ثبت می شود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.