سرهنگ سعید بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار مواد مخدر، حوالی ساعت 12 ظهر شنبه /پنجم فروردین جاری/ از درون یک دستگاه خودروی سواری پراید در شهر زنجان کشف شد.
وی اظهار کرد: در این رابطه 2 قاچاقچی مرد و زن به جرم حمل مواد مخدر، بازداشت و پس از تشکیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان زنجان معرفی شدند.
بابایی افزود: این 2 قاچاقچی که غیر بومی بودند در پوشش مسافر نوروزی اقدام به این عمل مجرمانه می کردند که درایت و تیزبینی پلیس زنجان مانع از رسیدن این میزان مواد مخدر از استان البرز به مقصد کردستان شد.
به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان در سال 95 بیش از یک تن انواع مواد مخدر از سوی پلیس زنجان کشف و ضبط شده است.
12 اسفند 95 نیز مقدار 9 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان از 2 قاچاقچی مرد در اتوبان زنجان - قزوین و از درون یک دستگاه خودرو سواری پراید کشف شده بود.
***کارتن های خالی گوشی تلفن همراه به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود نیز گفت: 972 عدد کارتن خالی گوشی تلفن همراه به همراه لوازم جانبی از 2 قاچاقچی کالا کشف شد.
سرهنگ آرش خلخالی افزود: این تعداد کارتن خالی، حوالی ساعت 18 شامگاه شنبه /پنجم فروردین/ از درون یک دستگاه خودرو پژو 405 در مسیر ارتباطی زنجان - ایجرود به دست آمد و 2 نفر نیز در این رابطه بازداشت و به منظور اعمال قانون به مقر نیروی انتظامی منتقل شدند.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.