شهرام میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مجموع حوادثی که عوامل هلال احمر در این مدت به یاری حادثه دیدگان آن شتافته است را 67 مورد ذکر کرد و افزود: از این تعداد حادثه، 33 مورد مربوط به تصادف جاده ای، چهار فقره به برف و کولاک و 13 مورد نیز به صورت مراجعه حضوری بود.
وی تعداد حادثه دیدگان جاده ای در این ایام را 230 نفر اعلام و اظهار کرد: در تصادفات رخ داده، 2 نفر فوت و 86 نفر مصدوم شده بودند که 19 نفر آنان با استفاده از آمبولانس های جمعیت هلال احمر و مابقی نیز از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و 6 نفر نیز در مکان های امن اسکان یافتند.
میرزایی ادامه داد: 181نجاتگر جمعیت هلال احمر زنجان در قالب 68 تیم عملیاتی و با 40 دستگاه آمبولانس و 30 دستگاه خودرو نجات ویژه رهاسازی عازم این تعداد ماموریت جاده ای شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همچنین نجاتگران این جمعیت به 64 نفر (راننده و مسافر) که با خودرو در مسیرهای ارتباطی این استان در میان برف و کولاک گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند.
میرزایی افزود: از میان این تعداد گرفتار آمده در میان برف و کولاک، یک نفر مصدوم شده بود و 24 نفر نیز در مساجد موسی بن جعفر(ع) و فاطمه الزهرا (س) اسکان داده شدند.
وی میزان ارائه خدمات درمانی حضوری در پایگاه های امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر زنجان را 13 مورد ذکر و تصریح کرد: در این خصوص به 297 نفر از مراجعان به این پایگاه ها، خدمات درمانی ارائه شد.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.