معصومه الله وردی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت ها و اقدامات موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در ابهر، اظهار کرد: امسال برای 350 خانواده بسته های عیدانه شامل لباس، کفش و مواد غذایی توزیع شد که ارزش مواد غذایی در مجموع بیش از 350 میلیون ریال بوده است.
وی تصریح کرد: برای هر خانواده پوشاکی به ارزش 6 میلیون ریال توزیع شد که در مجموع ارزش ریالی لباس ها برای 350 خانواده در حدود 2 میلیارد و 100 میلیون ریال بوده است.
مدیر خیریه آبشار عاطفه ها در ابهر تصریح کرد: اقلام سبد غذایی توزیع شده بین مددجویان شامل برنج، مرغ، قند، ماکارونی، سویا، حبوبات، کنسرو و تخم مرغ و پوشاک توزیع شده نیز شامل کفش، کیف و لباس بوده است.
وی تاکید کرد: خیریه آبشار عاطفه ها در شهریور سال 93 در شهر ابهر با هدف حمایت از خانواده های بی سرپرست، ایتام و به ویژه تهیه و تحویل جهیزیه به نوعروسان تاسیس شد.
الله وردی خاطر نشان کرد: خیریه آبشار عاطفه ها در بیش از 2 سال فعالیت توانسته با لطف خداوند و کمک همه جانبه خیران منطقه در راستای کاهش آلام نیازمندان جامعه قدم بردارد.
وی بیان کرد: از مهمترین اقدامات آبشار عاطفه ها در ابهر، اهدای 120 جهیزیه به نوعروسان نیازمند، توزیع ماهانه سبد غذایی و پوشاک در میان مهرجویان، توزیع مستمری، جذب و پخش نذورات مردمی برای نیازمندان بوده است.
مدیر خیریه آبشار عاطفه ها در ابهر اعزام 45 نفر از مددجویان به مشهد مقدس، جذب حامی برای ایتام، توزیع سیستم گرمایشی، برگزاری کلاس های مهارت زندگی و آموزشی را از دیگر اقدمات این موسسه در ابهر نام برد.
7324/3001
خبرنگار: اکرم بیات** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.