باب الله فتحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طی دو سه سال گذشته، احداث یک بیمارستان جدید در شهرستان خدابنده به عنوان یک مطالبه جدی مطرح شد، افزود: در نهایت با پی گیری های مکرری که از طریق استانداری، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی انجام شد، ساخت بیمارستان جدید خدابنده در سال 96 به مرحله عملیاتی می رسد.
وی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان فعلی شهرستان متناسب با نیازهای موجود نیست، اظهار کرد: صدور مجوز ساخت بیمارستان 244 تخختوابی در خدابنده یک اتفاق برجسته و دستاوردی مهم برای این شهرستان است.
فتحی با بیان اینکه بیمارستان 244 تختخوابی خدابنده در کنار بیمارستان فعلی ساخته می شود، اظهار کرد: احداث این بیمارستان دست کم نیازمند 800 میلیارد ریال اعتبار است که با باز شدن ردیف اعتباری برای این پروژه ملی، امیدواریم عملیات اجرایی آن ظرف دو سه سال آینده به پایان برسد.
فرماندار خدابنده گفت: طی سه سال گذشته بالغ بر 400 میلیارد ریال اعتبار در بخش بهداشت و درمان شهرستان خدابنده صرف بهبود شاخص ها و تجهیز و راه اندازی مراکز بهداشتی و درمانی شده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.