به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: عده زیادی از این مردم به خصوص کودکان، محتاج غذا، سوخت، دارو و سایر کمک های بشردوستانه ملت های آزاده جهان هستند.
حجت الاسلام خاتمی با تاکید بر لزوم و ضرورت حل بحران عراق، سوریه و یمن، تصریح کرد: بحران در این کشورها به یکی از مشکلات اساسی در منطقه و مجامع بین المللی تبدیل شده است.
امام جمعه زنجان با اشاره به میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: قدرشناسی از مقام مادر و پاسداشت منزلت مادران شهدا به بهانه این میلاد، یکی از بهترین امور در ابتدای سال جاری خواهد بود.
وی اظهار کرد: نقش زن در اسلام به خوبی تبیین شده و در پشت هر مرد موفقی به یقین یک زن فداکار و ایثارگر حضور داشته است، بنابراین نباید نقش زنان در جامعه نادیده گرفته شود.
حجت الاسلام خاتمی خدمتگزاری به مادر را از اهم وظایف انسانی هر فردی عنوان کرد و گفت: احادیث و آیات بسیاری در شان و گرامی داشت مادر در دین اسلام داریم.
امام جمعه زنجان با اشاره به تولد امام خمینی (ره)، افزود: رهبر معظم انقلاب، معمار کبیر این انقلاب را لرزاننده تخت فرعون زمان و امید بخش دل مستضعفان توصیف می کنند.
حجت الاسلام خاتمی با اشاره به فداکاری های اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دوم فروردین سالروز شهادت طلبه هایی است که رژیم پهلوی در سال 42 درحمله به فیضیه قم آنان را به شهادت رساند.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.