سید بیوک موسوی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، افزود: برای درک درست مردم از فعالیت دستگاه ها و به دور از سیاسی کاری باید آمارهای مقایسه ای در سه بخش، یعنی سال های 84، 92 و سه سال گذشته منتشر شود.
موسوی خاطرنشان کرد: انعکاس صحیح، عادلانه و عاقلانه عملکرد این نهاد، در واقع دفاع از حقوق و زحماتی است که معلمان در مدارس برای ارتقای آموزش می کشند.
معاون استاندار زنجان با بیان اینکه برخی کمبودهای گزارش شده در فضاهای آموزشی استان متاثر کننده است، گفت: تا اول مهر سال آینده هیچ مدرسه محرومی نباید بدون سرویس بهداشتی باشد، در همین راستا اداره کل نوسازی مدارس موظف است برنامه ریزی ها و اقدامات لازم را انجام دهد.
وی با بیان اینکه نباید مدیران برای تصمیم گیری در امور به گزارش های زیرمجموعه خود اکتفا کنند، گفت: برای تحلیل درست از امور اجرایی، اگر نظارت لازم انجام نگیرد، در آینده در آن حوزه با مشکل مواجه خواهیم شد.
موسوی نقش رسانه ها در اطلاع رسانی عملکرد دولت را مهم توصیف و بیان کرد: هر قلمی که در جهت رشد حوزه آموزشی استان فعالیت می کند، جای تشکر و سپاس دارد.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 2200 آموزشگاه در قالب 1700 مدرسه دارد، که از این تعداد 500 مدرسه به طور 2 نوبته فعالیت می کنند.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.