رسول منصوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نان به عنوان قوت اصلی مردم به شمار می رود و هیچ سفره ای بی بهره از دسترنج تولید کنندگان نان به ویژه نانوایان نیست.
وی یادآوری کرد: طی آزمایش های مستمر انجام شده از سوی مرکز پژوهش های غلات، کیفیت آرد تولیدی این استان مطلوب اعلام شده و همواره رتبه های برتر را کسب کرده است.
منصوری افزود: بر این اساس با تشکیل اکیپ بازرسی متشکل از دستگاه های مرتبط، روند نظارت و بازرسی به صورت مداوم از واحدهای تولیدی آرد و نان ادامه داشته و در ایام نوروز نیز تشدید خواهد شد.
وی بیان کرد: آرد مورد نیاز خبازی های این استان در ایام تعطیلات نوروزی و نیمه اول فروردین سال 96 تامین شده و نانوایان این استان مطابق با شیفت تنظیمی نسبت به پخت و عرضه نان به مردم این استان و مسافران نوروزی اقدام خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته در ایام نوروز نان با کیفیتی برای مسافران نوروزی پخت و عرضه خواهد شد.
وی ابراز کرد: تمامی واحدهای نانوایی با پروانه کسب آزاد پزی بر اساس قیمت های تعیین شده و بر حسب کیفیت و نوع پخت، نان مورد نیاز مردم را در اختیار شهروندان و هم استانی ها قرار خواهند داد.
منصوری ابراز کرد: مابقی نانوایی ها با همان قیمت های تعیین شده و مصوب کارگروه اقدام به پخت نان خواهند کرد.
به گفته وی، با توجه به افزایش مسافرت ها در ایام نوروزی تدابیر لازم برای فعالیت بیشتر واحدهای نانوایی در سطح استان اتخاذ شده است.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.