خلیل جمشیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای افزایش رونق در فروش کالاهای ایرانی، باید اخلاق و امانتداری سرلوحه تولید کننده داخلی قرار گیرد.
جمشیدی با اشاره به عرق ملی مردم نسبت به خرید کالای ایرانی در شرایط حساس فعلی منطقه و جهان، بیش از هر وقت دیگری، تصریح کرد: باید آسیب شناسی و مشکلات تولید را در راستای افزایش فروش این اجناس در سطح بازار رفع کرد.
رئیس دانشگاه زنجان اظهار کرد: اگر مردم در خرید بعضی از کالاها اقبال نشان نمی دهند، به خاطر رعایت نکردن امانت در زمان تولید است، چرا که میزان درآمد مردم اجازه نمی دهد، تا در هر سطح کیفیتی از یک کالا، آن را بخرند.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم معتقدند اگر کیفیت تولیدات داخلی در حد مطلوب باشد، مشکلی در خرید اجناس ایرانی ندارند، بنابراین کیفیت باید به گونه ای باشد که به غیر از بازار داخلی تولید کننده به فکر بازارهای جهانی نیز باشد.
جمشیدی به پویش 'عید ایرانی، کالای ایرانی' خبرگزاری جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اینگونه پویش ها به قطع به رونق اقتصاد و تولید داخل کمک می کند و بنده نیز به طور کامل به این نوع حرکت ها اعتقاد دارم.
رئیس دانشگاه زنجان با تبیین ضرورت های فرهنگ سازی در حوزه استفاده از کالای ایرانی، خاطرنشان کرد: دانشگاهیان در شکل گیری فرهنگ در جامعه نقش مهمی را ایفا می کنند و باید از فرصت اعتمادی که مردم به اقشار دانشگاهی دارند به نحو احسن استفاده کنند.
وی تاکید کرد: مدیران نیز در اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در این حوزه باید نگاه خود را اصلاح کنند.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.