به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز چهارشنبه در دیدار با جانبازان و خانواده شهدای استان زنجان، افزود: همه ایران مدیون شهدای دفاع مقدس هستند، چرا که آنها با ارزش آفرینی های خود باعث تداوم نظام مبتنی بر ولایت فقیه و حکومت اسلامی شدند.
وی با بیان اینکه نوشتن کتاب از شجاعت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، با لمس آن شجاعت ها تفاوت بسیاری دارد، گفت: هیچ نویسنده و گوینده ای نمی تواند آن دلاورمردی ها را به آن شکلی که اتفاق افتاده به رشته تحریر درآورد.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: مکتب انقلاب اسلامی که نشات گرفته از مکتب عاشورا است، با این آرمان ها، ایثارها و فداکاری ها در جنگ هشت ساله، باید بتواند تا هشت قرن تداوم داشته باشد، چرا که در دست ما سرمایه تمام نشدنی به نام شهادت و فرهنگ ایثار وجود دارد.
امام جمعه زنجان با تمجید از اهدای مدال قهرمانی میثم نصیری کشتی گیر زنجانی به مادر شهید، گفت: این نوع حرکت ها باید برجسته سازی شود تا همه ارزش آفرینان جامعه ورزشی - علمی - فرهنگی بدانند که ما مدیون شهدا بوده و آنها قهرمان اصلی و مظهر اقتدار کشور هستند.
وی با بیان اینکه شهدا هیچ نیازی به برگزاری مراسمات بزرگداشت برای تجلیل از مقام شهید ندارند، یادآور شد: این ما هستیم که به برگزاری این مراسمات محتاجیم، چرا که بهانه ای برای یادآوری اصالت، آرمان و اهداف بزرگی که داریم، می شود.
22 اسفند، روز شهید نام گرفته و به همین بهانه تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان جنگ تحمیلی همراه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با امام جمعه زنجان دیدار کردند.
3216/3001
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.