اسدالله درویش امیری روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی دختران جوان برگزیده استان زنجان در حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری افزود: امروز زنان و دختران در استان زنجان حضور بسیار پررنگ، جدی و موثر در عرصه های مختلف از جمله در محیط های دانشگاهی و علمی دارند.
وی با بیان اینکه زنان در استان زنجان مشارکت کم نظیری در عرصه های اجتماعی و فرهنگی دارند، اظهار کرد: در سطح نزدیک 300 سازمان مردم نهاد و تشکل های مدنی و مردمی فعال در استان زنان حضور جدی دارند و کمتر تشکل مردمی است که زنان در آن حضور موثر نداشته باشند.
درویش امیری افزود: حضور زنان در عرصه های اجتماعی و به ویژه در تشکل های مردمی و خیریه بیشتر از مردان می تواند اعتماد ایجاد کرده و زمینه افزایش مشارکت عموم شهروندان را فراهم کند.
وی به فعالیت های انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه و موسسه خیریه روزبه اشاره کرد و گفت: در این تشکل های مردمی که از مجموعه های مشارکتی سرافراز استان زنجان هستند، زنان نقش آفرینی برجسته و قابل توجهی دارند.
به گزارش ایرنا در جلسه هم اندیشی دختران جوان برگزیده استان زنجان که با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری برگزار شد نمایندگان تشکل ها و گروه های مختلف زنان و دختران استان به طرح مسائل مختلف حوزه زنان پرداختند.
7312/3001
خبرنگار: حسن اکبری** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.