سرهنگ عباس مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه، سوم اسفند جاری در خیابان سعدی وسط شهر زنجان اتفاق افتاد.
وی اظهار کرد: متوفی به منظور عبور از عرض خیابان از پشت اتوبوس درون شهری بیرون آمده و در یک لحظه چادرش بر خودروی عبوری از محل، گیر کرده و با توجه به کشیده شدن بر کف آسفالت خیابان از نواحی مختلف بدن دچار آسیب و جراحات شده و به منظور درمان به بیمارستان منتقل شد.
مظفری با بیان اینکه متاسفانه تلاش پزشکان معالج موثر واقع نشد و پس از گذشت 10 روز جانش را از دست می دهد افزود: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان، متوفی و راننده خودرو وانت مزدا را 50 - 50 مقصر شناختند.
وی به عابران توصیه کرد، هنگام عبور از خیابان نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند و رانندگان نیز با سرعت مجاز حرکت کنند تا در صورت لزوم بتوانند خودرو را به موقع متوقف کنند.
یکی از نزدیکان متوفی نیز با تایید خبر فوت این زن گفت: متوفی که زنی 78 ساله بود حین عبور از عرض خیابان دچار این حادثه تلخ و ناگوار شد.
وی افزود: حادثه دیده که به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شده بود، متاسفانه صبح روز جمعه /13 اسفند جاری/ به دیار باقی شتافت.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.