علی اکبر شرفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری و تمامی مراکز خدمت رسان به مسافران و گردشگران و مردم بومی قبل از آغاز سفرهای نوروزی و با هدف نظارت ارشادی برای رفع نواقص احتمالی از اواخر آذر سال جاری شروع شده و در ادامه نیز از 25 اسفند جاری تا 15 فروردین سال آینده نظارت های ارزیابی به مرحله اجرا در خواهد آمد.
وی اظهار کرد: سامانه 09629، جهت رسیدگی به شکایت ها و اطلاع رسانی گردشگری در سطح تاسیسات گردشگری در نظر گرفته شده است و شهروندان می توانند از طریق این سامانه، علاوه بر کسب اطلاعات لازم، شکایت های خود را نیز طرح کنند.
شرفی با بیان اینکه برای راهنمایی گردشگران نوروزی چاپ 6 نوع محتوای تبلیغاتی در قالب بروشور و نقشه های راهنمای مسافری با تیراژ 50 هزار نسخه چاپ و آماده توزیع شده است، ادامه داد: تعداد 75 نفر روز نیز برای راهنمایی گردشگران و مسافران در روزهای تعطیلات نوروزی بکارگیری می شوند.
وی از برپایی 10 نمایشگاه عرضه صنایع دستی طی تعطیلات نوروزی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: هشت سفره هفت سین نیز در میادین ورودی و میدان های اصلی شهر زنجان طراحی و اجرا می شود.
شرفی افزود: طی هماهنگی های انجام شده با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، بسته استان گردی ویژه نوروز 96 نیز برای ارائه به مسافران در حال آماده سازی است.
شعار ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز سال 96، ' نوروز متفاوت، خدمات متفاوت' انتخاب شده است.
گفتنی است برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان همزمان با سراسر کشور از 27 اسفند جاری آغاز می شود و تا 16 فروردین سال آتی ادامه دارد.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده : رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.